står bara still

Träffade just Josie utanför mig, det var skönt att få se henne för det var ett bra tag sen känns det som! Vi har alltid så mycket att prata om när vi inte har setts på några dagar. Jag är glad att jag har en så fin vän! ♥

Jag drar mig undan lite just nu, men allt känns ganska grått och tråkigt. Jag har alldeles för mycket tankar i mitt huvud och jag får ingen klok sömn på nätterna. Det känns tungt.

I helgen blir det jobb och även en liten utgång på lördag tillsammans med Jos och Sandra! Jag behöver det, och det ska bli så otroligt kul att träffa Sandra igen för det var sååååå länge sen nu. Fast jag ska träffa henne imorgon också efter jobbet, underbart!
På söndag nalkas det personalfest och jag är supertaggad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0