tretton minuter

Inne på sista veckan med jobb nu, sen är jag arbetslös. Wow, det känns så spännande och kul och jaa, helt jävla toppen ska ni veta! Eller? Nej, det ger mig helt ärligt ångest, sån himla ångest att jag nästan får panik!

Den här veckan har varit lite upp och ner måste jag påstå, har varit mycket som har hänt och jag har helst bara velat sova bort dagarna och det har jag nästan gjort, somnat tidigt varje kväll och sovit en liten stund efter jobbet. Förstår inte att en människa kan behöva så mycket sömn som jag, jag skulle kunna sova flera dagar i rad känns det som. Antar att jag är en trött jävla människa.

Alltså, Sandra. Vad fan ska jag skriva? Nu vet du iaf vad jag har gjort dom här dagarna, alltså sovit! Hoho, jag ska bli bättre min sköna böna! Vi vill att du kommer tillbaka till gotland nu! ♥ (så att du kan vara med på våra galna upptåg)

Tack och hej leverpastej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0