strong

Ledig idag, skönt! :)
Har rensat lite i garderoben, dock inte mycket som åkte ner i papperskassen men iofs är jag inte klar än!
Har inte plats i garderoben riktigt..
Ska snart hoppa i duschen och sen hoppas jag att jag får träffa min fina vän Jacob. Det känns behövligt!
Något mer som är behövligt är Göteborgs-resan som jag ska göra med mina finaste vänner om ungefär två veckor.
Det ska bli såå skönt att få lämna ön ett tag nu när man inte kommit i väg på flera månader! Dessutom så spenderar jag tiden med mina allra bästa och då kan ingenting bli bättre!

Ska försöka komma iväg in till stan sen, måste byta lite grejer och gå på apoteket. Är så sugen på att handla kläder också, så jag kanske får med mig något hem om jag nu har råd vill säga.

Dusch och fix, hörs!
E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0