sjutton också!

Min mobil funkar inte alls, eller jag kan inte prata i den. När jag ringer någon eller svarar när någon ringer mig så blir den helt svart typ som om den dör. Blir så himla förbannad va! Kollar på nya telefoner nu, funderar mellan en iphone och en samsung. Vet inte vilken som är bäst. Dessutom har jag antagligen inte råd, nu när man nästan är arbetslös så kanske man ska ha lite pengar på sparkontot liksom. Men en telefon som inte går att prata i kanske inte är så bra. Imorse ringde jobbet och då hände detta. Tänk om jag inte varit hemma? Kul liksom. Eller tänk om jag måste ringa 112 någon gång och så går det inte? Kul liksom.
Nej nu är jag inte glad. Får städa lite pga det!
E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0