rubrik

Sitter och väntar på att tele 2 ska ringa, ska förnya mitt abonnemang eller vad det var! Dom hade tydligen några bra erbjudanden på telefoner också, så ska prata lite om det också och sen fundera på hur jag ska göra och sånt tjohejs! :) behöver verkligen en ny telefon, och som alla andra vill så vill jag ha en iphone!

Imorgon är jag ledig, ska försöka få mina kära vän Jacob att svara på mitt mess för han är lite efterbliven eller så! Om han är ledig tänker jag tvinga med mig honom på stan för jag behöver råd! Ska nämligen köpa en present till min storebror, men jag är lite fantasilös just nu! Bra att ha en kille som hjälp tänkte jag.

Nu ska jag plocka upp på rummet, ser ut som en bombnedslag sen kanske ut och köra lite bil med min kära far.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0