rain

Det regnar och jag myser på soffan med en kopp te! Pappa kommer hem om ett tag, hoppas jag. Då ska vi äta varmrökt lax och lite sånt mumsigt, sedan ska han springa i tvättstugan resten av kvällen så jag passade på att bädda rent i sängen! Kom ju på att jag har ett nytt påslakan som jag inte ens har använt!

Senare ikväll kanske jag ska träffa min finaste jacob och jag hoppas att det inte regnar, det har nämligen blivit lite av våran grej att gå ner på hamnen och ta en glass när vi ses!

Åhå, jag har inga bilder på min nya dator så jag skriver lite tråkiga inlägg just nu. Ska kanske kolla med bästa Mattias om han har lust att skicka över min kamera, eftersom det lär dröja ett bra tag innan vi kan ses igen :(
E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0