bedtime

Igår hade jag det supermysigt med Jacob. Vi gjorde några ärenden på stan och stackarn har tappat sin plånbok.
Han var hungrig så jag bjöd honom på en burgare, sen blev han törstig så jag bjöd honom på en dricka också!
Lite senare så blev jag så himla sugen på en glass på glassmagasinet så jag tvingade med honom ner på hamnen, det är ju liksom våran grej att äta glass! Vi hjälper liksom varandra när man behöver pengar, fast han bjuder mig på öl och jag bjuder honom på annat ätbart, bra vänner liksom! :)

Idag har jag jobbat och imorgon jobbar jag igen. Ser inte riktigt fram emot det, det känns liksom som om det kommer bli lite jobbigt. Men det ska nog gå bra, det kanske inte alls blir som man tänkt sig!
Nu tänker jag iaf gå och lägga mig och se True talent eller vad det heter. Fast aa, det var ju ingen idé för jag såg nu att det började klockan åtta. Tänker ändå lägga mig i sängen och försöka sova nu!
Natti.
E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0